söndag 31 januari 2010

Sportens dag

Igår kom jag och Magnus hem som sagt från Iggesund. Brorsan och Emelie hängde också med ner. När vi kom hem beställde vi mat från Malaysia och kikade på filmen Sommaren med Göran. När den var slut började jag göra mig i ordning inför kvällen. Therese W kom även hit. När vi var taggade och klara så skjutsade Magnus oss till Louise i Gävle som hade födelsedagsfest! Det blev även utgång på Hangloose. Efter utgången blev vi hämtade av Magnus. När vi kom hem kikade jag och Therese på en film " I skuggan av värmen " . Riktigt sorglig o bra film! Sen somnade jag runt 04.30. Och Therese gick hem till Martin runt 7. När vi vaknade till liv så kom Therese och Martin över och käkade pizza, vi kollade även på Bandy VM! Grattis Sverige!!!!! Efter bandyn åkte vi till Bessemerhallen där Magnus hade innebandy match. Hur det gick vill vi inte prata om.. Sen skjutsade Therese och Martin hem mig och nu sitter jag här o små kollar på filmen A lot like love på kanal 5 och Magnus jobbar natt.

Hoppas ni haft en toppen bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar