måndag 1 februari 2010

Feburari

Ny månad, tiden går fort. Redan inne i Feburari. Idag vaknade jag strax före kl 11, så tidigt har jag inte gått upp på länge, men det var skönt att komma upp även om det var svårt och väldigt grusigt i ögonen. Duschade och åt frukost, tog sedan en promenad ner mot Bruket/Stan för att umgås och träffa Angelica, som kom och mötte mig på vägen. När vi kom ner på stan så gick vi och kikade runt lite på Lindex, KappAhl, Byoung, Trivsamt och sen tog vi oss en fika på Marangoni. Angelica som bjöd :) Jag får bjuda igen en annan gång. Blev även en snabb sväng till Dollar innan vi började traska hem mot Angelica igen. Men lika fort åkte vi till Valbo. Jag, Angelica och Kim lånade Magnus bil och åkte dit en stund. På vägen hem hämtade vi upp Magnus och åkte till donken och käkade. Helt sjukt längesen Magnus och jag åt där, så det var hur gott som helst! Sen blev det hemgång, och nu under dom 2 timmarna man varit hemma har jag kollat på Familjen Annorlunda och Spårlöst. Nu sitter jag och väntar på att kl ska bli 23, då börjar Navy CIS. Sen blir det läggdags för mig, för imorgon ska jag till ams. Min första tid med dom på 3 månader, är på tiden.. Äntligen är bara förnamnet.

Ha en fortsatt bra kväll och godnatt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar