tisdag 2 februari 2010

Ams, äntligen på väg nånstanns..

Ja, det gick ju bra det där ändå. Fast jag inte sov nånting under natten som var. Kom till Ams strax före kl 9, gick in och satt mig och väntade med ett tio tal andra som hade blivit kallade till UGA (Ungdomsgaratin för arbetslösa). Eftersom jag redan har varit på ett sådant möte i början av förra året så kände man till det mesta som dom rabblade upp. Nu är jag i allafall inskriven, och det kommer att börja gälla from 16 Feburari. Kommer få en coach som hjälp också. Kan behövas. Ska även kolla runt om praktikplatser. Ska kika runt lite, vill helst ha inom inredning i butik. Eftersom jag kan allt med vård. Vill prova något nytt för att utvecklas.. En inkomst kommer jag att börja få from slutet av Mars. Skönt, som jag har väntat på det i 3-4 månader. Kanske man får lite bättre självförtroende också.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar