lördag 13 februari 2010

Om du lämnade mig nu

Hallå!
Idag är det lördag! Härligt!
Ja, vad hände igår då? Vaknade strax efter kl 11, sen traska jag ner med brorsan och Emelie (svägerskan) ner på stan. Va in på trivsamt eftersom dom hade presentkort där. Efter de gick vi någon vända genom stan innan vi gick upp och hälsade på mormor. Fikade och snackade en stund, trevligt :) Sen hämtade Magnus upp oss och vi åkte till Hammarby för att hämta Sverige spelet hos Pappa och Ulla. Tog en lite fika där också innan vi lära åka iväg igen runt kl 17. Åkte förbi Storvik eftersom brorsan skulle plocka upp en mobiltelefon hos en kompis. Efter de åkte vi hem en stund, Magnus duschade och jag bytte om. Runt 18.20 hämtade vi upp Louise vid bussen som hade åkt hemifrån Gävle hit. Åkte sedan hem till Pelle så Louise fick lämna sina saker där och vi lämnade våra spel samtidigt. Drog med oss Pelle, sen åkte vi alla 4:a ner till Monroe's på stan o käkade. Blev som vanligt, som det brukar bli för mig: tacosbuffé. Mums! När vi hade käkat klart gick vi till Trebekohallen och bowlade. Vem som vann? JAG, vad trodde ni? ;) Okej, jag ljuger.. jag förlora. Vad trodde ni annars? Jävla skit spel, tycker det är dåligt att man inte får springa in på banan och ha ner käglorna själv. Borde börja med de, så att man har någon chans någon gång! Ja, och efter förlusten drog vi alla hem till Pelle och spelade sällskapsspel. Riktigt trevligt och roligt! :) Mycket skratt och tårar under kvällen/natten.. Spelen vi spelade var: Helt hysteriskt, Upp till bevis, gester och Sverige spelet. Ja, sen runt 03.00 så åkte jag och Magnus hemåt.. Blev en fantastisk rolig fredag, de tackar vi sällskapet Pelle & Louise för! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar