söndag 7 februari 2010

Underbara soliga söndag

Idag känner jag lycka, lycka rakt igenom både hjärta och själ! Denna soliga underbara söndag kommer nog bli en positivt slut på denna vecka :) Gud, det känns som om det bara sprudlar genom hela kroppen. Ungefär lika mycket som solen skiner, skiner jag :) Om det är något speciellt som hänt mig som gör mig så glad eller lycklig? Nej inget som har hänt. Jag är bara glad. Om inte gladast ;) Jag vill passa på och tacka mina vänner för att dom finns. Ni är dom mest fantastiska vänner man kan ha, finns inga bättre än er och ingen kommer kunna ta er plats från mitt hjärta! Älskade underbara Magnus, som jag älskar dig. Massor, massor! Mina katter, så jag älskar er, oavsett om ni är full av bus så är ni dom bästa katterna som finns på denna jord! Mina föräldrar med familjer, är väldigt tacksamma för att er i mitt liv. Min bror, kan inte ha eller få en bättre bror! Mina alla olika släktingar: farbröder, fastrar, mostrar, morbröder, kusiner, morfar, mormor, farmor osv. Ni har självklart också en stor betydelse i mitt liv. Man ska vara rädd om dom närmaste, och det tänker jag vara med alla er som jag skrivit om i detta inlägg. Det är ju ni som förgyllar mitt liv! Även om jag förgyllar det själv också!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar