måndag 15 februari 2010

Melodifestivalen



Ja, då var helgen över och det är måndag. Har inte hunnit med o skrivit någon blogg under helgen så jag gör det nu istället. I lördags var jag och Therese (frugan) på Melodifestivalen i Göransson Arena här i Sandviken. Vilket drag, underbar stämning, och underbara bidrag! Helt rätt att Erik Saade gick vidare, men tyckte mer att Hanna Hedlund bidrag nr 8 skulle ha gått till final istället för Andreas Johnson, men men.. är väl som vanligt, han är mer känd o han går vidare, eller har jag fel nu? Visst Andreas låt är också bra, men för lugn! Då passade Hannas mer in i finalen eftersom det är mer låtar med drag som vinner hela Eurovision oftast. jaja.. Bra kväll, riktigt bra kväll :) Efter melodifestivalen tog jag och Therese en trip ner mot stan för att gå hem till Therese L och hennes karl Anders som hade lite förfest innan utgången i tältet! Efter tolv slaget gick vi mot tältet och där fick vi stå i en halvtimmes/45 minuters kö, men de va're värt! Som avslut åkte jag, Therese och Martin hem till Martin och dansade till schlager, ja Martin dansade inte :P Men jag var inte där allt för länge eftersom jag blev trött runt 04.30.. Lördagen kunde inte bli bättre o det tackar jag alla för som var med o förgyllde den!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar