tisdag 2 februari 2010

Usch är rätta ordet..

Jag blir så less. Less, less, less.
När man väl är skit trött, och känner att man kan lägga sig och sova i skaplig tid då blir man tjock i halsen istället och rullar runt i sängen i över en timme innan man ger upp och är vaken. Fyfan vad jag blir less, usch är rätta ordet. Hur fan ska man orka GÅ till ams och GÅ hem igen när man inte har sovit på hela natten och känner sån vrede? Gråtfärdig är man. Jag kommer somna på vägen, eller sätta mig i en snödriva efter ams och strejka! Någon som kan ge mig några miljoner så man kan skaffa sig ett jävla körkort, en bil, ett hus, ett bröllop, barn osv osv. Och ge mig en ny hals så att jag kan sova om nätterna när jag ska upp i tid.... Denna dag börjar inte bra, hoppas att den slutar bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar